HJJreizen.reismee.nl

Van Ucluelet naar Campbell River

Dag 4:

Vandaag moesten we redelijk vroeg vertrekken want we moesten rijden naar CampbellRiver zo een 3u30 rijden.

En we moesten daar om 11u30 al zijn.

Onderweg zijn we gestopt om een broodje te kopen in de Subway.

Toen we aankwamen waren we nog op tijd.

We gingen namelijk een whalewatching doen.

We hadden veel geluk want we hadden: orka’s, walvissen die hoge sprongen in de lucht deden, zeeleeuwen, zeehonden en vele soorten vogels gezien.

Daarna zijn we inkopen gaan doen naar onze camping gereden.

Er was ook een heel koud beekje waar we hadden in gezwommen.

En daarna eten en bedtijd.

Groetjes Hanne

Opa Blanden

Wanneer men met een mobilhome op stap is, is "redelijk vroeg" opstaan eigenlijk alleen maar een probleem voor de chauffeur. De rest van de bemanning kan gewoon verder soezen.
Jullie hebben geluk gehad met het whalewatching als jullie walvissen en orka's uit het water hebt zien springen. Wij hebben ooit ook zo'n tocht gedaan waarbij we ons tevreden moesten stellen met enkel een donkere vlek net onder het wateroppervlak. Dat zou een walvis kunnen geweest zijn.