HJJreizen.reismee.nl

Van Campbell River naar Whistler

Dag 5:

Nu mochten we weer al niet uitslapen! (Maar morgen wel:)

Want we moesten de Ferry terug pakken maar we hadden geen reservatie dus moesten we er 1u30 op voorhand zijn. Terwijl we aan het wachten waren voor dat we konden vertrekken hadden we daar chocoladebommetjes gekocht. Elk van ons mocht er een kiezen: Jonas had een verjaardag- chocoladebom,Jasper had een in de vorm van een beertje, Mama had met cheescake, Papa met crème-brulee en ik met bubbel gum. Die waren super!

We hadden geluk en konden de boot van 11u nemen waardoor we al snel in Vancouver aankwamen. We gingen 2 wandelingen naar watervallen doen.

Bij de eerste wandeling gingen we voor het eerste een cache zoeken in Canada!

Papa had de cache gevonden maar het was niet eerlijk verlopen.

Papa had namelijk niet alle hints gegeven want hij zij:’de hint is dat het ergens ligt bij een 6m lange boom en die 1m dik is en de boom is een omgevallen ceder.

Dus wij maar zoeken bij een omgevallen ceder die 6m lang is en 1m breed.

Maar de echte tip was eigenlijk dat het 10m ten noorden van de omgevallen ceder die 6m lang is en 1m breed.

TYPISCH PAPA!

Bij de volgende waterval wouden we een ijsje kopen maar dat was er niet dus was het zonder.

Onze camping in Whistler is wel mooi, ik heb me net gedoucht en we zijn klaar om te eten en dan marshmallows roosteren boven het vuur!

Groetjes Hanne

Oma

Volgende keer moet Jonas of jij maar de tips van de cache geven en papa laten zoeken. Dat zal hem leren jullie te misleiden.

Opa Blanden

Chocoladebommetjes ?? Dat zult ge me eens moeten uitleggen als ge weer thuis zijt.
Het niet juist lezen van de hint bij het geocaching is misschien typisch papa maar dat is minder erg dan het niet juist roosteren van de marshmallows en dat is typisch opa.
Nog veel plezier in Whistler maar let op van de muggen!! Die zijn er met velen en ze hebben altijd honger en / of dorst.

Tante Els

Mmmmmmmmmarshmallows!