HJJreizen.reismee.nl

Laatste dag in Whistler

Dag 7:

Vandaag hadden we als ontbijt koffiekoeken. Dat was echt jammie:)

Daarna zijn we terug een wandeling gaan doen van 4u.

We moesten gelukkig niets overslaan want we waren goed op tijd vertrokken.

We moesten wel een stevige klimop doen maar daarna werden we beloont met een snoepje!

We gingen eten aan een mooi meertje(waar wel kei veel dazen, vliegen, muggen,.......

Toen we terug keerden kwamen we twee meisjes die nootjes bij hadden.

De meisjes gaven ons een paar nootjes om de vogeltjes die daar rond vlogen te voeren.

Jasper en ik legden de nootjes op onze handen en de vogeltjes stormden er op af (ze kwamen zelfs op ons hoofd). Daarna zijn we door gestapt tot we aan het einde van de wandeling waren.

Dan zijn we met de gondola’s van Black Bomb (waar we toen waren) naar Whistler Village (waar we gisteren waren) gegaan.Dat was de hoogste kabelbaan van heel de wereld! Daarom hebben we ook een kwartier extra aangeschoven om in de gondola te zitten met glazen vloer.

We kwamen aan en we zagen een ijskraampje dus kregen we een ijsje.

We kwamen beneden aan en dan gingen we iets heel leuks doen namelijk.....een ziptrek!

De ziptrek was heel leuk, we moesten een pak aan doen en een helm, we reden met een busje naar het begin, en de eerste zipline stond voor ons klaar.

In het totaal waren er 5 ziplines 2 korte ziplines, 2 lange ziplines (waar Jasper met een begeleider moest omdat hij te weinig woog) en 1 zipline waar je ondersteboven kon hangen.

Jasper en ik hingen helemaal ondersteboven met handen los, Jonas, papa en mama ondersteboven met handen vast(want papa was het vergeten).

De langste zipline die wij deden was even lang als de Eifeltoren hoog is!

Achteraf konden we foto’s bekijken van tijdens de ziplines.

Het was al 6u30 tegen dat we aankwamen, we hadden nog snel een paar chipjes gegeten en dan pizza time!

Groetjes Hanne

Pieter

Altijd een hele geruststelling om te lezen dat het eten van 's ochtends tot 's avonds wel snor zit!
Amuseer jullie nog!
Ik ga nu 'ziplines' eens googelen. ?

Groentjes!

Opa Blanden

Oei, veel dazen, vliegen en muggen.
Dat is een domper op de feestvreugde.
Een paar raadgevingen van een ervaringsdeskundige:
Geef de vogels niet te veel nootjes. Ze worden geacht de dazen, vliegen en muggen op te eten. Als hun buikje rond staat van de nootjes zullen ze niet meer gemotiveerd zijn.
Tweede raad: blijf zoveel mogelijk ziplinen. Dazen, vliegen en muggen zijn niet snel genoeg om te volgen ...
en derde raad: smeer DEED alsof uw leven ervan af hangt.

PS Hopelijk vinden jullie tussen al die fantastische activiteiten eens een beetje tijd om een paar foto's te posten. Dan zijn we echt volledig mee maar alvast bedankt voor de fantastische verslaggeving.