HJJreizen.reismee.nl

In Lake Louise

Dag 18:

Papa was al vroeg opgestaan, omdat we om 5u op de parking van de wandeling moesten staan om nog een plaatsje te hebben. We hadden nog een plaatsje! We hebben dan verder geslapen tot 8u om te ontbijten. We kregen voor de laatste keer (denk ik) spek met ei als ontbijt.

We zijn vertrokken pas om 9u30 omdat het lang aanschuiven was voor de toiletten.

De wandeling was naar een pass. Het was 12km en 800 hoogte meters.

Boven aan de pass had je een heel mooi uitzicht op de twee valleien. Je kon zelfs een gletsjer zien. Het was echt heel mooi. We zijn terug naar beneden gestapt. Beneden lag Moraine Lake.

Het had een heel mooie kleur, we weten niet welke kleur het had maar het was mooi!

Daarna zijn we nog een wandeling van 300m gedaan. Je stond dan op een top van een grote rots waardoor je hele mooie foto’s kon trekken, met het meer, de bergen, en de helderblauwe lucht met maar een paar kleine wolkjes! Daar hadden we een ijsje en kersen als vieruurtje gegeten. In het totaal hadden we 14km gestapt en zoals het was 800m omhoog.

We zijn nog kleine inkopen gaan doen, dan gedoucht. We hebben nog een spelletje gespeeld, gegeten en gaan slapen.