HJJreizen.reismee.nl

Laatste dag in Banff

Dag 20:

Voor de laatste keer wentelteefjes/verloren brood gegeten.

We deden vandaag de laatste grote wandeling van de vakantie. Papa en mama hadden een wandeling van 19km geplant. We moesten eerst de gondola en een zetel lift naar boven nemen.Het was een wandeling doe naar boven en naar beneden ging. Uiteindelijk zijn we 3km voor het einde gestopt omdat Jasper het anders een beetje veel vond.

Tijdens de wandeling waren er heel veel dazen en muggen!

Toen we terug bij het begin waren hebben Jonas, papa en ik nog een klein ommetje naar boven gedaan. Wij namen dan de zetel lift naar beneden en Jasper en mama gingen naar benden stappen. Beneden aan de zetel lift hebben we een zoetje gekozen om te eten. Jonas had skittles, Jasper had een ijsje en ik had een twix als zoetje. Daarna hebben we de gondola naar beneden genomen. In het totaal hadden we 16km en 660m omhoog gedaan. Deze avond gaan we (omdat we flink gewandeld hebben) de film zootropolis kijken!!

Groetjes Hanne

Opa Blanden

Aai, dat klinkt niet zo goed.
Het woordje “laatste” in dag in Banff of in wentelteefjes of in lange wandeling ... is een slecht teken. Het lijkt erop dat jullie reis er bijna op zit. Dat kan ook niet anders want mooie liedjes blijven niet duren. Jullie zullen nooit al die mooie momenten vergeten en, dank zij deze blog, wij ook niet.
Jullie hebben een fantastische tijd gehad en meer dan één zoetje verdiend. Volgens mij heeft Oma hier een hele zak zoetjes voor jullie klaar staan.
Geniet nog van de “laatste” mooie momenten in Canada.

Pieter

Nog veel plezier allemaal en een veilige vlucht terug naar huis!