HJJreizen.reismee.nl

Naar huis

Dag 22:

Vandaag namen we het vliegtuig terug naar huis:(

We moesten onze mobilhome gaan afgeven om 11u. De mensen van de mobilhome-verhuur brachten ons naar de luchthaven. Het gekke was dat er niemand was.... Er was niemand bij het inchecken, niemand bij de controle van de handbagage.... De vlucht duurde 8u10. Het was minder lang dan naar Vancouver. De vlucht zelf verliep heel vlot, ik heb 2u kunnen slapen dus het viel wel mee. Maar dan...... we waren geland en Jonas had buikpijn gekregen. Toen we mochten uitstappen uit het vliegtuig heeft Jonas moeten overgeven! Dat was wel minder voor Jonas. In de terugrit naar huis had hij een zakje meegekregen. Tijdens de rit heeft hij niet meer moeten overgeven maar toen we de oprit opreden heeft hij terug moeten overgeven. Daarna zei hij dat het beter ging en hebben we allemaal een middagdutje gedaan. Na het middagdutje hebben we ons gedoucht en zijn we inkopen gaan doen. Als avondeten aten we scampi’s, dat was heerlijk!!

Bedankt dat jullie elke dag weer opnieuw zin hadden om mijn blog te lezen! Deze reis was heel leuk, en hopelijk was die van jullie even leuk! Volgend jaar zal ik weer een blog maken... Volgen jullie dan weer mee? Schrijf het in de reactie’s. Geniet nog van jullie vakantie!

Groetjes Hanne

Opa Blanden

Oei, jammer dat Jonas nu ook ziekjes is. Gelukkig is de hoofdredacteur van de blog gezond gebleven. Bedankt voor de interessante verslagen over allerlei staptochten, dieren die jullie gezien hebben en wat jullie te eten gekregen hebben.
Laat mij maar alvast op de mailing list staan. Het doet er niet toe waar jullie naartoe gaan ik wil jullie avonturen eerstehands lezen

Rieneke

Welkom thuis reizigers!
Gelukkig is Jonas alweer beter.
Voldoende slapen, lekker eten en dan is de jetlag zo voorbij.
We vonden het super leuk dat we jullie mooie reis konden volgen! Heel graag meer van dat?
Groetjes van ons allemaal!

Pieter

Het was heel plezant om jullie avonturen te mogen lezen, dus ik volg volgende keer zeker opnieuw!
Vele groetjes aan de broers (nog maar eens bewezen dat meisjes sterker zijn dan jongens ;-( ) en mama en papa.

Nele

iedere dag uitgekeken naar de leuke verhalen. Het was bijna alsof we er zelf bij waren. Dus wij kijken al uit naar volgende avonturen. Geniet nog van de laatste dagen vakantie in België!

groetjes van ons allemaal

Tante Els

Wij wij wij! ? mogen we stemmen naar waar het volgend jaar gaat?