HJJreizen.reismee.nl

Verder naar Lake Louise

Dag 17:

Het was een drukke dag vandaag. We moesten vroeg vertrekken naar een parking waar we een wandeling van een kwartiertje deden. We moesten vroeg vertrekken om nog voor de middag in Lake Louise te zijn om dan nog een wandeling te doen. Maar het viel tegen!

We kwamen aan in Lake Louise en zagen dat de parking van die wandeling helemaal volzet was.

Blijkbaar moet je daar om 7u in de ochtend zijn om nog een plaats te hebben. (Als we de wandeling van morgen gaan doen moet je daar al om vijf uur zijn om nog plaats te hebben).Dus moesten we een shuttlebus nemen. Het was 2u aanschuiven! Toen we aankwamen hebben we daar een wandeling van 6km en 400m omhoog gedaan. Na de wandeling moesten we maar een kwartiertje aanschuiven. Dat was beter. Toen we aan kwamen moesten we naar Banff rijden om naar de dokter van het ziekenhuis te gaan. Jasper had de huidinfectie impetigo gekregen! Toen Jonas van het scoutskamp terug kwam kregen we een mailtje van de leiding dat kinderen van zijn groep die huidinfectie hadden gekregen en dat hij die misschien dus ook had. We weten niet of Jonas het heeft, we weten alleen dat Jasper het heeft. Het is een soort wonde met een gele korst waar etter uit komt. De dokter zei dat hij antibiotica moest nemen. Dus zijn we ook nog naar de apotheek geweest. We moesten ons haastten want hij was nog maar een kwartiertje open. Daarna moesten we terug naar Banff rijden. Het was een half uurtje rijden. Als we aankwamen was het al 7u. De camping lag net naast de spoorweg waardoor we de trein heel de tijd horen toeteren. Op zich is het niet zo erg want als je slaapt hoor je er toch niets van! Dat was niet zo heel erg. We hadden ook geen vuurschaal, dat vonden we wel jammer want we hebben nog een hele zak kolen!

Groetjes Hanne

Opa Blanden

Gelukkig is Jappie al beter, heb ik net gelezen.
Nog veel stapplezier.

Tante Els

Ai nee toch, ocharme Jasper. Verzorg hem maar goed! (en zorg dat jullie het ook niet allemaal zitten hebben straks)