HJJreizen.reismee.nl

In Calgary (laatste dag voor de vlucht)

Dag 21:

Vandaag reden we naar Calgary waar we morgen de vlucht naar huis nemen.

De eerste stop was bij de hoodoos. Het waren er wel niet veel, maar het was cool.

Daarna zijn we doorgereden tot in het stadje Canmore waar we even getankt hebben en doorgereden. Het was 1u30 rijden. In Calgary zijn we naar een parking gereden en dan de trein naar het centrum genomen. We gingen een toren bezoeken met een restaurant dat heel traag ronddraait waardoor je een mooi uitzicht hebt over de hele stad. Maar het liep mis....... We stonden aan de ingang en er stond dat de toren gesloten was vanwege de lift die kapot was. Dus zijn we een ander restaurant gaan zoeken, het was een heel lekker restaurant. Ik had gegrilde zalm met rijst genomen en als dessert kregen Jasper, Jonas en ik een ijsje??

Daarna zijn we nog een paar kleine dingetjes gaan bezoeken en dan naar onze camping gereden. We hadden een speeltuinen een basketbalveld bij onze camping waar we nog hebben gespeeld.

We gingen een vuur maken maar jammer genoeg was er net een stortbui dus moesten we wachten... Daarna hebben we uiteindelijk nog marshmallows geroosterd boven het vuur, en dan zijn we gaan slapen.

Groetjes Hanne

Opa Blanden

Jullie zullen altijd kunnen terugdenken aan een fantastische vakantie en dank zij deze blog hebben we een beetje kunnen meereizen.
Nu nog een lange terugvlucht en het zit er weer op. Tot binnenkort!!
Ondertussen hebben we hier in België wel voor goed weer gezorgd zodat ge het vakantiegevoel nog eventjes kunt doortrekken.

Pieter

Dank je Hanne om ons de afgelopen drie weken een beetje te laten meereizen!
Ik zal nu 's ochtends weer de krant moeten lezen in plaats van jouw blog :-(