HJJreizen.reismee.nl

Vliegtuig

Hallo,

We moesten heel vroeg opstaan om naar de luchthaven te gaan.

We hadden veel geluk hoor, want we hadden weinig file.

In het vliegtuig hadden we lekker eten.

Je kon kiezen tussen kip of pasta en ik had pasta genomen.

En je kreeg zelfs aperitief en een ijsje als dessert!

Er was een tv in het vliegtuig,daarom heb ik veel filmpjes gekeken.

We zijn na 8u vliegen, goed geland in Chicago waar onze vriend Glenn ons opwachtte.

Daarna zijn we bij de fonteinen in Millenium Park gaan spelen.

Dat was heel leuk hoor!

Groetjes Hanne!!

Reacties

Reacties

Opa

Het was natuurlijk wel een lange vlucht maar ik denk dat lekker eten en veel filmpjes veel goed gemaakt hebben.
Aan de foto's zie ik dat het daar erg plezant is.
Ik kijk al uit naar het volgend verslag vanop de grens tussen Oklahoma en Kansas

Oma

En hebben jullie ook geslapen op het vliegtuig?
En wanneer zijn jullie deze morgen opgestaan?

Joris

Mocht je het ijsje kiezen? Hoeveel bollen? Welke smaken?

Annelies

Spelen in die fontein lijkt me ook al super ... waren papa & mama ook nat?

groetjes van ons allemaal!!

Els & Dries

Dat klinkt als een super begin van de vakantie!!! Veel groetjes aan Glenn en geniet van Chicago!

Ruben en Lena doen ook veel groetjes vanuit het zwembad in Italië :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!