HJJreizen.reismee.nl

ZOO

Hoi iedereen,

Vandaag was het een vermoeiende dag hoor!

Eerst de trein nemen dan de bus naar de ZOO!

We hebben heel veel dieren gezien een giraf een neushoorn een………….

Ze waren aan het werken. Daarom moesten we een paar keren terug keren.

We zijn ook op een vermoeiende speeltuin geweest! Maar we zijn er wel uit geraakt.

In de ZOO was het super super maar ook super leuk hoor!!!

Daarna zijn we met de bus terug naar de stad gegaan. En van daar zijn we te voet naar de fonteinen gestapt maar onderweg hebben we wel een super groot ijsje gegeten! Bij de fonteinen was het natuurlijk ook super leuk hoor!!

Daarna nog lekker eten, en bedje in.SLAAPWEL!

Groeten Hanne!!

Oma

Jullie hebben precies al heel veel gedaan en ook veel plezier gehad.
En natuurlijk ook genoten van een lekker ijsje.
Wij zijn nu in Sorenberg en gaan vandaag een mooie wandeling maken.
Doei.

Opa

We vinden het plezant te kunnen lezen dat jullie zo een mooi bezoek aan Chicago doen.
Hoe zit het eigenlijk met het slapen. Kunnen jullie 's nachts goed slapen of worden jullie midden in de nacht wakker?
Nog veel plezier

Rieneke

Dag Hanne! En Japser, Jonas, Lies en Tom :-)
Wat vinden wij het bijzonder om jullie reis van zo dichtbij te mogen meemaken.
Jullie doen echt SUPER leuke dingen en die ijsjes zien er kei lekker uit.
De foto's maken het fijne verhaal helemaal af.
Heel veel groetjes van ons allemaal!
Rieneke&co
PS wij zijn vandaag op de gletsjer geweest waar jullie twee jaar geleden ook waren. Een stralend zonnetje en sneeuw in de zomer!

Tante Els

Amai we zijn jaloers op al jullie avonturen! Al hebben wij in Italië ook wel heerlijke ijsjes gegeten :-)

Jonas: bedankt voor je mooi kaartje van op je kamp!!! Ik vraag me wel af hoe je spaghetti zonder handen kan eten... Dat moet je mij dan maar eens tonen!

Nele en co

wat was het gisteren leuk thuiskomen van Zwitserland met zo'n leuk kaartje van op kamp. Superbedankt Hanne!
Geniet er ginder nog van en laat ons maar meegenieten van op afstand, want vakantie is voor ons voorbij spijtig genoeg.