HJJreizen.reismee.nl

San Francisco

We zijn 2 dagen met de trein naar het centrum gegaan en hebben daar veel bezocht:

2 musea: eentje van postkoetsen en eentje van de tram

we zijn in de Burgerking gaan eten, wat de eerste keer frietjes was deze vakantie!

we hebben met de fiets in het het park gereden en naar de zeer grote brug. Het was op en neer fietsen wat wel vermoeiend was. Hebben jullie al veel op en neer gefietst?

ik heb de gevangenis op het eiland Alcatraz bezocht waar we een rondleiding met een koptelefoon in het Nederlands hadden met spannende verhalen over de ontsnappingen!

op het strand hebben we zeeleeuwen gezien, op de draaimolen geweest en op het zand gespeeld

we zijn de steilste straat naar boven gestapt en naar beneden wat zeer vermoeiend was…

Morgen vertrekken we met de mobilhome dus zullen we waarschijnlijk geen internet hebben voor enkele dagen maar de verhalen volgen daarna wel!

Groeten,

Hanne

Opa B

Waw zeg ... het ziet ernaar uit dat jullie al zeer veel leuke dingen gedaan hebben ... en het allerleukste (met de mobil home langs allerlei fantastische plaatsen) moet nog komen.
Nog veel plezier en vergeet niet elke avond een verhaaltje te schrijven. Die kunnen dan gepost worden wanneer jullie eens een Internet verbinding hebben.
Ook bedankt voor de foto's. Jullie zullen me eens moeten tonen hoe jullie dat doen.
Tot schrijfs

Dien

Wat een vermoeiende vakantie toch: op en neer fietsen, op en neer stappen. Als dat maar goed komt.
Gelukkig zijn jullie zelf kunnen ontsnappen en terug geraakt van het eiland Alcatraz.
Laat die mobilhome maar wat werken nu, jullie kunnen dan even rusten.
Tot binnenkort.

Nona

Hoi allemaal, wat ziet het er allemaal leuk uit zeg! De zeeleeuwen zullen wel erg mooi geweest zijn. Ik ben een week op kamp geweest in een geel kasteeltje v Koning Kevin. Ik heb daar veel geknutseld en vanavond ga ik atletieken. Nog veel plezier in Amerika ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????