HJJreizen.reismee.nl

Yosmite

Hallo,

We zijn toegelomen in Las Vegas waar we internet hebben dus kunnen we onze blog inhalen! Hierbij alvast het verslag van in Yosemite, dat van Las Vegas en wat foto's volgen hopelijk vandaag nog (als we even aan de hitte hier willen ontsnappen...)

Zaterdag 6 augustus

Hoi

Deze ochtend ben ik vroeg moeten op staan hoor.

Vlug eten en naar de trein stappen.

We hebben moeten over stappen naar een andere trein, en van die trein rechtstreeks naar de plek waar de mobilhome ons opwachtte die echt wel groot is! Het duurde niet echt zo lang voor we bij de eerste camping waren bij Montoray en daar hebben we in het buitenzwembad gespeeld! (het was gelukkig wel verwarmd). Daarna hebben we lekker gegeten en marshmellows gegeten bij ons eerste kampvuur! En dan mijn bed in.SLAAPWEL!!!!!!!

Groeten Hanne!

Zondag 7 augustus

Hallo,

Vandaag hebben we een hele dag moeten rijden maar toch was het leuk want we zijn veel keren gestopt aan de zee toen we de 17mile drive reden.

Dan hebben we heel lekker gegeten onderweg bij onze mobilhome.

Daarna is papa gaan tanken en onder tussen hebben we een ijsje gegeten!

Dan zijn we goed aangekomen in Yosemite waar we enkele dagen gaan blijven.

Groeten Hanne!!

Maandag 8 augustus

Hallo,

Ik ben naar de Nevada falls gestapt wat wel 600m omhoog was maar dat was heel leuk hoor. Ik heb wel veel gezweet!

Ik heb eekhoorns gezien,beren,paarden,blauwe spechten en herten.

En al die dieren gewoon in het wild!

Hebben jullie al eens zoveel dieren in het wild gezien?

Daarna heb ik een ijsje met aardbeien gegeten en s avonds hebben we BBQ gemaakt op onze camping wat heel lekker was.

Groeten Hanne!!

Dinsdag 9 augustus

Eerst hebben we een uurtje gereden naar Sentinel Dome, een plek waarvan we een wandeling konden doen, maar we hebben eerst in de mobilhome ontbijt gegeten.

En daarna zijn we een grote wandeling naar drie uitzichtpunten gedaan: Sentinel Dome, Glacier Point en Taft Point wat zeer mooi was.

Daarna zijn we terug gereden naar de camping en heb ik in de rivier gezwommen wat heel leuk was!

Daarna heb ik kip met gestoofde paprika’s en rijst gegeten met marshmellows boven het vuur als dessert. Dat was heerlijk!

Groeten Hanne!!

Woensdag 10 augustus

Hoi,

We zijn gewandeld tot aan de voet van El Capitan waar de touwen hingen om op te klimmen. Wel spannend!

Daarna zijn we naar de Tuolumne Grove gereden en gewandeld naar sequoia bomen. Deze waren zeer hoog en ik kon zelfs kruipen door eentje!

Daarna zijn we tot aan Tenaya Lake gereden waar ik op het strand heb gespeeld en in het meer heb gezwommen.

Ik heb daar een Vlaams meisje ontmoet van 8 jaar en een jongen van 6 jaar.

Ze kwamen van Tervuren en wij hebben leuk samen gespeeld op het strand.

Daarna hebben we ijsje gegeten en naar de camping gereden aan Tuolumne Meadows.

We hebben daar vlug pizza gegeten en zijn dan naar het kinderkampvuur geweest met de ranger die liedjes gezongen heeft.

Daarna zijn de nog met de ranger naar de sterren gaan kijken op een grote rots in het bos wawrbij we vallende sterren hebben gezien! Zo was het wel zeer laat voor we gaan slapen...

Groeten Hanne!!

Reacties

Reacties

Tante Els

Super dat we weer kunnen meegenieten van de verslagjes! Ik hoop dat jullie al veel foto's getrokken hebben.

Geniet nog van de marshmallows!

Nona

Dag allemaal, wat een leuke dagverslagjes Hanne! Heel erg bedankt voor het lieve kaartje. Ik ben zojuist weer gaan atletieken. Deze week ben ik naar het koetshuis gegaan. Het weer is nu iets beter. Hier spijtig genoeg geen beren en sequoia's en beren maar gelukkig wel marshmallows ... Hebben jullie niet teveel vergokt in Vegas? :-)Nog veel plezier in het park en we zijn al benieuwd om de camper te zien. Groetjes v Nona en Katja

Dien

Leuke verslagjes Hanne. Wij zijn meteen mee van San Francisco tot in Las Vegas. En ben jij ondertussen een Junior Ranger van het Yosemite park? Dat kan bijna niet anders, want jullie hebben echt wel veel gedaan. Ik denk dat het nu ook wat warmer is, niet? Dan smaken die ijsjes nog beter. Tot je volgende verslagje en veel plezier in Las Vegas.

Oma

Jullie hebben het al heel druk gehad!
Het is leuk om weer de verhaaltjes te kunnen lezen en ook jullie eens op skype te zien.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!