HJJreizen.reismee.nl

Las Vegas

Ik (Lies) schrijf even in naam van Hanne want zij heeft het hier in Las Vegas te druk gehad...

Gisteren zijn we van Yosemite naar Las Vegas gereden: een rit van 6u waar we van het ene uiterste in het andere kwamen nl. van de prachtige natuur in Yosemite op een hoogte van 2700m naar de dorre woestijn tot in de lichtjes van Las Vegas. Zoals verwacht was het hier zeer warm dus zijn we onmiddellijk in het zwembad gedoken. Daarna zijn we op de strip de lichtjes van de hotels gaan bewonderen en de fonteinen van Bellagio wat we allemaal toch wel indrukwekkend vonden.

Vandaag hebben we Las Vegas in al zijn facetten leren kennen: te beginnen met de hitte nl. het was hier 43 graden dus veel te warm om buiten lang rond te lopen…

De dag gestart met een reuze buffet als ontbijt/lunch, dan enkele hotels van binnen gaan bewonderen, verfrissing in het zwembad gezocht, verder bezoek aan enkele hotels en de M&M winkel waar zelfs een 3D film was (Rieneke: bedankt voor de tip, het was een groot succes bij de kids!) , terug verfrissing in het zwembad gezocht en de dag afgesloten met een echte Las Vegas show: een riddertornooi met vele ridders en paarden waarbij we ons eten met onze handen moesten opeten (een gebraden kip met aardappelen en broccoli). De kids vonden dit uiteraard super leuk en de show was ook echt wel goed dus we hebben ons allemaal zeer goed geamuseerd!

Morgen trekken we terug verder met onze mobilhome naar Zion dus waarschijnlijk zal het terug enkele dagen duren voor we internetverbinding hebben.

Oma en Opa

Aangezien het moeilijk is om jullie te bereiken, wensen we Tom dan maar via deze weg een gelukkige verjaardag. Ik denk dat het deze keer zonder pannenkoeken zal zijn, maar wel met veel andere onvergetelijke dingen.
Geniet ervan.

Opa

Ik hoop dat Hanne het niet te druk gehad heeft met gokken.
Het ziet er naar uit dat jullie al een fantastische reis gehad hebben en jullie zijn nog niet halverwege. Hou ons maar verder op de hoogte van al jullie exploten.

Nele en co

Amai klinkt allemaal geweldig. Neem maar veel foto's zodat wij achteraf kunnen meegenieten.
Ook van ons gelukkig verjaardag aan de papa! Zet hem vandaag maar extra in de bloemetjes x