HJJreizen.reismee.nl

Bryce

Hoi,

Mama en papa zijn vroeg opgestaan om naar de zonsopgang te gaan kijken maar ik ben daar noppes van wakker geworden. Daarna een grote wandeling tussen de hoodoos gedaan en onze opdrachten voor ons rangerboek opgelost. Op het einde was er een erg steil stuk omhoog met mijn rugzak. Daarna met de shuttle naar het visitor center gereden waar ik mijn eed heb afgelegd en we twee badges gekregen hebben. Daarna gerust terwijl het begon te onweren. 'S avonds ben ik naar de rodeo gaan kijken. Dat was heel leuk. Er waren stieren, schapen, paarden die wild desen. Ik heb daar heel lekkere popcorn gegeten. Daarna naar de camping, een spelletje gespeeld en gaan slapen.

Groeten,

Hanne

Reacties

Reacties

Opa

Dat lijkt allemaal erg leuk (misschien het steile stuk met de rugzak iets minder).
Wordt ge een echte ranger als ge alle opdrachten uitgevoerd hebt? Hou ons op de hoogte.

Tante Els

Hebt ge ook meegedaan met de rodeo? Jiehaaaa!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!