HJJreizen.reismee.nl

Heel de dag op het meer

Hallo,

We hebben heel de dag met een boot gevaren die heel snel ging. We hebben met de boot naar een mooie brug (rainbow bridge national monument) gevaren (met de auto geraak je daar niet). Ik, Jasper en Jonas hebben de eed afgelegd en een badge gekregen. De korte wandeling was heel warm maar wel de moeite. Aan de brug toonde de ranger ons een afdruk van een poot van een echte dino! Dan terug naar de boot gegaan en naar de dangling rope marina gevaren waar we getankt hebben en een ijsje en cola gekocht hebben. Dat was heel lekker. Daarna zijn we naar een baai gevaren (friendship cove) en hebben daar met een band gespeeld en in het watre gezwommen. Die band moest je achter aan de boot vastmaken en dan volle gaaaaas.... Iedereen heeft dat meegedaan en vond het super leuk.Toen papa, Jonas en ik op de band zaten gingen we overkop. Je kon je ook aan twee handvaten vasthouden en je achter de band laten slepen in het water. Toen papa dat deed viel zijn zwembroek bijna af. Dat was wel grappig :-)! Dan moesten we helaas terugkeren om op tijd in de haven te zijn. Gelukkig waren we zo snel dat we nog even in het water konden spelen voor de haven. Dit was de leukste dag van heel de vakantie! 'S avonds spaghetti gegeten, een spelletje gespeeld en gaan slapen.

groeten,

Hanne

Reacties

Reacties

Opa

Ik schreef daarnet dat het erop leek dat jullie een fantastische vakantie hadden en dan had ik dit nog niet gelezen!!! Waw, een hele dag op een speedboat. Dat kan niet anders dan de leukste dag van de vakantie geweest zijn ... tot nu. Wie weet wat er nog komt??

Oma

Ik denk dat jullie de eerste dagen van school heel veel zullen moeten vertellen aan alle vriendjes, want zo'n reis heeft waarschijnlijk nog niemand gedaan.
Nog veel plezier en tot volgende week.

Nele en co

Amai dat wordt beter en beter, en wij worden meer en meer jaloers. Geniet er nog maar van, het is jullie gegund!

tante Els

Ik herinner mij een vakantie waar opa Blanden ook eens achter een boot in het water heeft gehangen.

Els

Allé tom heeft zijn boot dan toch nog gehad dit jaar ?

Dien

Volle gaaas vooruit .... je omschrijft dat zo mooi dat ik me er iets kan bij voorstellen. En wie zat aan het stuur? Mama?

Nona

Onze papa heeft een vaarbrevet maar het enige waar wij mee varen is een pedalo... ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!