HJJreizen.reismee.nl

Antilope Canyon

Hoi,

We zijn naar een wandeling gereden waar de Colorado een mooie bocht maakt.

Eigenlijk een hoefijzer van een paard vormt wat ik wel speciaal vond.

Daarna zijn we naar de Antilope Canyon gereden waar we met een gids hebben gewandeld. Daar moesten we heel steile trappen naar beneden en was het heel smal om te stappen. Papa zat bijna vast met Jasper in de rugzak....

Dan zijn we in de Burger King gaan eten omdat we geen boterhammen wilden eten! Dat was heel lekker eten en was er een binnenspeeltuin die zeer leuk was:-)

Dan zijn we naar het strand gegaan en hebben we lang op het strand gespeeld en in het water gezwommen. Ik heb wel 2 keer mijn zelfde teen in het water tegen een rots gestoten dus kon ik niet zo goed meer srappen, dat was minder leuk.

s Avonds terug lekkere marshmallows geroosterd op het vuur en dan gaan slapen...

Groetjes,

Hanne

Reacties

Reacties

Tante Els

Ik kan al raden wie zijn idee het was om in de Burger King te eten in plaats van boterhammen :-)

Oma

Hoeveel keer hebben jullie al hamburgers en frietjes gegeten?

Opa

Liever Hamburger dan boterhammetjes ... dat is raar!!!
En dan later weer marshmellows. Niet vergeten me uit te leggen hoe jullie dat doen. Mijn versie 20 jaar geleden was een ramp ????

Dien

Tijdens jullie tocht door Antilope Canyon zal het waarschijnlijk niet zo warm geweest zijn als tijdens die wandeling naar het hoefijzer. Of viel dat nog mee?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!