HJJreizen.reismee.nl

Jetskien op het meer

hoi,

Vanmorgen was het aan het regenen dus zijn we eerst naar het visitor center gegaan om onze eed af te leggen voor onze 6de ranger badge te verdienen!

Dan hebben we een kleine wandeling gedaan naar de 'hanging gardens' toen het gelukkig gestopt was met regenen.

Dan zijn we een jetski gaan huren waar Jonas en papa eerst een uurtje op gevaren hebben. Dan papa alleen terwijl wij lekkere omelet met spek hebben gegeten. Dan mocht ik met papa een uur jetskien wat ik super spannend vond want we zijn wel 100km/u gegaan wat super snel was! Ik dacht dat papa te veel biertjes had gedronken omdat we heel de tijd op en neer gingen maar dat was omdat we zo snel gingen over de golven. Dan mocht Jasper nog even op de jetski.

Daarna nog even op het strand gaan spelen en in het water gezwommen (gelukkig heb ik deze keer mijn teen niet pijn gedaan) tot het terug wat begon te regenen... S Avonds toch nog kunnen BBQ en dan gaan slapen...

SLAAPWEL....

Hanne

Reacties

Reacties

Oma

En heeft mama ook op de jetski gezeten?
Wat een prachtige vakantie!

Opa

Wat een lieve papa ... zich zo opofferen om met jullie te gaan jetskien. Hij zal wel erg moe geweest zijn en dus goed geslapen hebben ????

Peter Pieter

Wat leuk om jullie avonturen ... en menu natuurlijk zo dagelijks te volgen!!

Dien

Oh dat klinkt super spannend. Ik weet niet of ik dat wel zou durven.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!