HJJreizen.reismee.nl

Laatste, maar zwaarste wandeling van de vakantie!

Hoi,

Na ontbijt met shuttle bus naar begin van de South Kebab trail gereden: eerst hebben we hier ongeveer 500m naar beneden gestapt in de canyon wat steil was. Daarna moesten we eerst het steilste stuk terug naar boven in de vlakke zon wat niet zo leuk was omdat het zo warm was. Op een vlakker stuk waren we Nederlanders tegengekomen met dezelfde draagrugzak als ons wat we wel leuk vonden. Het laatste stuk was gelukkig in de schaduw en daar zijn Jonas en ik zo snel gegaan dat papa ons niet kon inhalen!

Dan met de shuttle bus terug naar het visitor centre waar we juist op tijd waren want het begon te regenen...na gegeten te hebben in onze mobilhome, zijn we met ander busje naar El Tovar gereden waar de ranger verhalen vertelde van de natuur. Daarna hebben Jonas en ik onze 7de ( en laatste) junior ranger badge gekregen!

In de namiddag heeft het nog vaak geregend dus snel terug naar onze mobilhome gegaan waar we lekkere pasta hebben gemaakt en dan een filmavondje hebben gehouden: kung fu panda 3!

Slaapwel,

Hanne

Opa

Ooit zijn we (Oma, jullie papa en t Els) ook eens een stuk van de Grand Canyon naar beneden (en terug naar boven) gestapt. Jullie papa had dus het terrein al verkend en heeft dus geen enkel excuus om er door jullie twee bij de beklimming af gelopen te worden. Het feit dat hij Jasper op zijn rug had is zeker geen excuus want die kon net het juiste ritme aangeven (zoals bij het roeien met stuurman).
Gefeliciteerd met jullie stappen. Geen wonder dat jullie al die junior ranger badges gekregen hebben.
PS Ge zijt toch zeker dat ge Jasper weer meegebracht hebt en niet een of ander Nederlands kind? Met die gelijke rugzakken is een verwisseling snel gebeurd :-))

Dien

Zeven maal een junior ranger. Dikke proficiat, daar mogen jullie best wel fier op zijn. Dan hebben jullie echt wel heel veel opdrachten vervuld en eden afgelegd. Jullie zijn nu echte liefhebbers en kenners van de natuur. Gaan jullie dat binnenkort dan ook toepassen in het Leuvense?

Nona

Proficiat kleine rangers! Donderdag alles vertellen in de klas! :-)