HJJreizen.reismee.nl

Six Flags Magic Mountain

Hoi,

Deze ochtend zijn we naar Six Flags gereden, dat was echt niet zo ver. Er was wel veel volk maar zo veel hebben we nu ook niet moeten aanschuiven. Ik ben samen met papa op Superman geweest en die ging 160kmh achteruit en dan meer dan 100m recht omhoog en dan vielen we terug naar beneden. Dat vond ik de leukste attractie maar er waren heel veel leuke attracties! We zijn er gebleven van 10u tot 20u. Jasper en Jonas hebben zicht geamuseerd in het Bugs Bunny land. Daar was een grote speeltuin en die was heel leuk. Helemaal op het einde hebben we met ronde bootjes in een wildwaterbaan gegaan en ik en Jonas zaten aan de foute kant want we waren helemaal nat! Nu de laatste nacht in Amerika en dan terug naar huis.

Groeten,

Hanne

Reacties

Reacties

Tante Els

Wat een leuke afsluiter van een fantastische reis! Het is jammer dat het voorbij is maar wij zijn toch blij dat we jullie binnenkort weer zullen zien!

Dien

Om op tijd op school (en op het werk) te zijn donderdag moeten jullie nu inderdaad terugkomen (en mits goed 'tijdrekenen' vermoed ik dat jullie nu effectief aan het vliegen zijn). Een dikke proficiat aan Hanne voor de vele leuke verslagjes. Tof geschreven ook. Ik kon echt meegenieten van die grootse reis die jullie gemaakt hebben. Ik weet zeker dat jullie er zelf ook nog van gaan genieten als jullie ze achteraf opnieuw zullen lezen. Veilige thuiskomst gewenst.

Opa

Aan alle mooie liedjes komt een einde. Ik denk dat jullie reis wel een heel mooi liedje was en dat er dus vroeg of laat ook wel een einde aan moest komen. Bedankt om zo elke dag een nieuw verhaal te posten. Op die manier hebben we naar "het mooie liedje" kunnen meeluisteren.

Nona

Wat een mooie verslagjes Hanne! Nona popelt om je terug te zien!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!