HJJreizen.reismee.nl

Dag 1: van Schiphol naar Vancouver

Dag 1:

Vandaag rond 8u opgestaan zodat we rond 9u15 naar Schiphol konden rijden.

De rit ging vlot zelfs toen we over Antwerpen en Rotterdam reden.

Ik was nog nooit in Schiphol geweest maar uiteindelijk zag je wel dat Schiphol veel groter is dan Zaventem.

Het inchecken, de valiezen controleren en het boarden verliep allemaal vlot.

De vlucht zelf duurde 9 uur dat is wel best lang dus was er een kleine tv waarop je van alles kon doen.

We kregen 2 maaltijden en terwijl we aan het slapen waren kregen we een ijsje.

Na de vlucht moesten we gelukkig niet te lang wachten voor de paspoort controle en konden we snel naar het hotel.

Een busje kwam ons voor het hotel halen, als we alles hadden geïnstalleerd in onze kamers hebben we nog een klein wandelingetje in het park gedaan (want we waren natuurlijk nog moe) waar we nog kleine diertjes hebben gezien zoals: konijntjes, chipmunks, eekhoorns en eenden.

Hopelijk worden we middernacht of heel vroeg in de ochtend niet wakker met het tijdsverschil :)