HJJreizen.reismee.nl

In Whistler

Dag 6:

Nu mochten we eindelijk uitslapen en we kregen als ontbijt spek met eieren!

Beter kan de ochtend niet zijn!!

Vandaag gingen we wandelen in de bergen.

Als eerste gingen we met de eitjes naar boven, normaal gezien moesten we dan met een zetellift naar boven gaan maar papa vond dat maar niets dus zijn we te voet naar boven gestapt.

Dat was ongeveer 1u30 stappen, dan kwamen we aan bij het einde van die zetellift waar we dan een wandeling van 4u gingen doen. We begonnen er pas aan om 11u waardoor we al snel honger kregen en dus zochten we een plekje in de schaduw voor te eten.

We moesten in de namiddag nog 3u stappen (wat eigenlijk te veel was voor in de namiddag nog te doen) dus gingen we een stukje over slaan (er was veel file aan de eitjes waardoor we pas om 11u konden beginnen aan de wandeling) het binnenpadje was namelijk maar 1u15 wandelen.

Tijdens de wandeling hadden we heel mooie appel-blauw-zee-groene meren gezien, we hadden uitzicht op mooie bergen, hebben in de sneeuw gestapt en zagen zelfs een marmot!

We kwamen op het zelfde punt aan als deze voormiddag. We namen de zetellift naar beneden (waar heel veel volk stond aan te schuiven). Daarna moesten we een klein stukje naar boven wandelen om dan de eitjes naar benden te nemen. Onderweg zagen we vanuit de eitjes mountainbikers rijden en coole stunts doen. Toen we terug bij de mobilhome aankwamen reden we naar een meertje waar we in konden zwemmen. Dat meertje was wel koud maar na een tijd werd je het wel gewoon(er was ook een platvorm dat op het water lag waar heel veel kak op lag:):) Daar hadden we ook een ijsje gekregen:)

We reden terug naar de camping, gingen eten en dan slapen.

P.S. We doen ook elke avond met onze familie een kersenpit wedstrijd, dan moet je een kersenpit zover mogelijk uitspuwen:)

Groetjes Hanne

Tante Els

Ruben denkt dat nonkel Tom de kersenpitwedstrijd zal winnen (maar misschien wel omdat hij zal valsspelen zoals bij de cache!!). Vele groetjes van ons allemaal en veel plezier nog!

Opa Blanden

Papa Tom en wandelen in de bergen met (of zonder) gebruik van een zetellift. Daar weet ik alles van. Het is wel goed te lezen dat het goed gemaakt wordt door een ijsje en een ... frisse ... duik in een meertje vanop een ondergekakt platform.
Wat de kersenpitspuwwedstrijd betreft sluit ik me aan bij Ruben. Nonkel Tom zal wel winnen omdat zijn pit van hoger vertrekt. Een goede raad doe papa zittend spuwen. Dan vertrekt iedere pit vanop min of meer dezelfde hoogte

Rieneke

Met open mond lezen we jullie reisverhalen. Elke dag zien en beleven jullie super coole, mooie en fantastische dingen . Wauw zeg! Hanne, je beschrijft alles zo leuk dat we helemaal mee zijn in jullie verhaal en ervaringen. We kijken al uit naar de volgende blog! Groetjes!